vineri, 9 martie 2012

Blestemul smochinului.

          Domnul Isus a flămânzit şi văzând un smochin a căutat în el ceva de mâncare dar el avea numai frunze, a fost blestemat ca în veac să nu mai rodească, s-a uscat pe loc deşi nu era vremea roadelor.
            Am fost chemaţi să aducem roade, iar vremea roadelor este permanentă, nu sezonieră. Noi suntem via Sa, care trebuie să rodească de douăsprezece ori pe an.
            Nu era vremea roadelor, dar întotdeauna în pom trebuie să se mai găsească roade din anul precedent.
            Mergând de la Efes spre Laodiceea am făcut un popas în dreptul unei plantaţii de portocali, ca să mâncăm ceva drumul fiind de peste o sută de km.
            După ce am mâncat desertul a fost portocalele din pomii din livadă. Deşii nu era vremea coacerii portocalelor fiind luna mai, am găsit multe portocale din anul precedent.
            Acolo florile se întâlnesc cu fructele.  Atunci şi acolo am înţeles de ce Domnul Isus a blestemat smochinul neroditor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu