miercuri, 22 februarie 2012

Ne asculţi prin minuni. Psalm 65- 5

    Primul nume al Domnului Isus este arătat de proorocul Isaia ca fiind minunat, s-a născut în chip minunat, toată viaţa a făcut minuni, iar David prin duhul său profetic ne arată că ne ascultă prin minuni.
            De fapt noi suntem încadraţi în universul minunilor unui Creator, care este minunat şi minunate sunt toate lucrările Sale Psalmul 139-14, dar David făcea ceea ce noi nu facem de multe ori. Şi ce bine vede ochiul meu lucrul acesta.
            Am văzut astăzi (2009) una din cele mai mari minuni, din viaţa mea, când am pierdut mult sânge, şi deşi părea inevitabilă o intervenţie chirurgicală, în numai câteva ore am văzut vindecarea divină, fără nici-o durere.
            Tu eşti Dumnezeul care face minuni. Psalm 77-14.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu