Lui Ioan i s-a dat o trestie ca o
prăjină și i s-a spus
să măsoare templul lui Dumnezeu, altarul și pe cei ce se închină în templu, dar curtea nu deoarece ea
va lăsată neamurilor care o vor călca în picioare trei ani și jumătate.
Se pare că Ioan a mai venit pe
pământ după ce a fost răpit în cer și de această dată chiar la Ierusalim, deoarece numai curtea
Ierusalimului pământesc va fi călcată în picioare și acesta va urma să fie
măsurat pentru a se vedea dacă a fost respectat proiectul dictat detaliat în
ultimele zece capitole de Ezechel, respectiv de la 40 la 50, privind al
patrulea templu.
Dar cea mai dificilă întrebare este ce
unitate de măsură, a primit Ioan pentru măsurarea oamenilor, pentru care
prăjina nu era posibilă, căci Domnul nu se uită la statură cu toate că Saul î-i
întrecea cu un cap pe toți contemporanii săi, el a fost considerat în final mic.
Marea lecție de la templul vizibil
pentru cel invizibil este numărul și măsura, pietrelor vii.
Numai noi oamenii intrăm în diverse
crize, pentru Dumnezeu, totdeauna există resurse infinite.
În conflictul final din istoria
planetei noastre, pe lângă cei 144000 de misionari mesianici, care vor revoluționa lumea, Capitolul 11 din
Apocalipsă ne vorbește despre doi misionari care trei ani și jumătate, vor vesti
Evanghelia în centrul Ierusalimului, fără a putea cineva să le facă vre-un rău.
Dar după această perioadă când î-și vor fi terminat misiunea,
vor fi omorâți și trupurile lor moarte vor
sta trei zile și jumătate și trei nopți în piața cetății Ierusalimului, iar prin
televiziunea sateliților artificiali vor fi văzuți de toți locuitori planetei, care se vor bucura că au scăpat de ei
deoarece mărturia lor î-i chiniua, și de bucure î-și vor trimite daruri unii altora, numai că bucuria lor va fi
de scurtă durată adică exact a suta parte din trei ani și jumătate.
Uimirea mare va fi când Duhul de viață de la Dumnezeu va intra în
ei și sub
privirile lor, se vor sui iarăși în cerul de unde venise.
Dacă legea acestui pământ este ca
oricine s-a născut, aici trebuie să și moară, lege căreia I S-a supus și Domnul Isus, atunci s-ar
putea deduce că numai doi oameni adică Enoh și Ilie, nu au murit ca cele două sfeșnice ce stau permanent
înaintea lui Dumnezeu, deci și ei au trebuit să plătească acest tribut, cu excepția celor ce vor fi în viață la răpirea Bisericii.
În a doua parte a capitolului unsprezece,
vers 15 sună a șaptea trâmbiță, după care apare prima
simfonie a cerului și a îngerilor de
lumină strigând cu glas tare „Împărpția lumii, a trecut în mâinile Dumnezeului nostru și ale Hristosului Său, și El va împărății în veci de veci„ întocmai
cum vestise îngerul acela puternic în cap 10 versetul 7.
Urmează cei douăzeci și patru de lideri, care s-au
aruncat cu fețele jos ( deși se spune la pământ dar noi
știm că acolo
nu mai este pământ ) și care au continuat a doua simfonie „Î-Ți mulțumim Doamne Dumnezeule
Atotputernice, care ești și care erai și care vii că ai pus mâna pe puterea Ta cea mare și ai început să împărățești. Neamurile se mâniaseră
dar a venit mânia Ta, a venit vremea să
judeci pe cei morți, și să răsplătești pe robii Tăi prooroci, pe sfinții Tăi, și pe cei ce se tem de Numele
Tău, mici și mari și să prăpădești pe cei ce prăpădesc
pământul„,
Și templul lui
Dumnezeu care este în cer, a fost deschis și s-a văzut Chivotul Legământului Său în Templul Său, și au fost fulgere glasuri
tunete, cutremur de pământ și o grindină mare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu